Subject: FW: Lääne maakond Lääne-Nigula vald Rannaküla Nõva-Ranna 10 kV liini (Ranna haruliin) rek JTI410 nõuded
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Feb 2024 12:57:51 +0200

Tere

Edastan regimiseks

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> 
Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 21, 2024 11:59 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: JTI410 Elektrivõrgu projekt. Rannaküla, Lääne-Nigula vald, Lääne 
maakond

Tere

Palun taaskord eelkooskõlastust või juhiseid projekti planeerimiseks.

Projekt: Nõva-Ranna 10 kV liini (Ranna haruliin) rekonstrueerimine, 
Rannaküla, Lääne-Nigula vald, Lääne maakond. Nr JTI410.

Riigitee: 16129 Nõva-Rannaküla tee (53101:001:0038), km 2,61 – 3,21

Vajalik on rajada uued 10 kV ja 0,4 kV maakaabelliinid ning rekonstrueerida 
0,4 kV õhuliinid.

Põhiline küsimus on, et kas saate ette öelda, kui kaugele riigitee katte 
servast saan kaabli projekteerida juhul kui projekteerin selle paigalduse 
kinnisel meetodil.

Orientiiriks võiks võtta, et puurimislõigu pikkus on maksimaalselt 50 m.

Ristumised riigi- ja muude teedega on niikuinii kinnisel meetodil.

Manuses eskiisjoonisel on tee kohale joonistatud rohelise laia joonega need 
lõigud, orienteeruvalt, mis võiks ette näha rajada kinnisel meetodil 
riigitee maale. See on lähtuvalt looduslikust olukorrast.

Maaomanike seisukohast võib tekkida vajadus rajada kogu riigitee äärne lõik 
kinnisel meetodil.

___________________

Lugupidamisega

Mikk Reiter

Draftit OÜ, projekteerija

Tel. 5348 2352